SweetShop

Termeni si conditii

CONDITII GENERALE


1. SC SWEET BIM BNM SRL vinde produsele sale si desfasoara toate operatiunile comerciale prin intermediul magazinului online www.sweet-shop.ro. si ale magazinului fizic din Rosiori de Vede, str. Marasesti 9-11, Teleorman.

2. Preturile afisate sunt exprimate in LEI si contin T.V.A. Preturile nu includ taxele de livrare. Acestea pot fi gasite in sectiunea Livrare si Plata.

3. Ne puteti contacta prin intermediul www.sweet-shop.ro astfel:


    • e-mail la office@sweet-shop.ro

    • telefon la numarul 0760.907.385 in intervalul 9:00 – 18.00, de luni pana vineri


POLITICA DE VANZARE ONLINE


1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator.

2. Pentru motive justificate Vanzatorul isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel brandul sweetshop. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

3. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

4. Vanzatorul poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

5. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

6. Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

7. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese. Detaliile procesului de retur si anulare a comenzii sunt specificate in rubrica “Politica de retur si anulare” din prezentul document.


PLASAREA COMENZILOR


1. Prin plasarea unei comenzi, clientul declara ca are capacitate integrala pentru a initia tranzactia in conditii legale in concordanta cu normele Codului Civil.

2. Plasarea unei comenzii este echivalenta cu acceptarea prezentului regulament.

3. Produsele se comercializeaza online, iar comenzile pot fi plasate 24 de ore din 24, 7 zile pe saptamana prin intermediul website-ului www.sweet-shop.ro.

4. Comenzile se plaseaza exclusive online. Vanzatorul nu preia comenzi telefonice.

5. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

6. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic, prin e-mail, sau, in cazuri exceptionale, telefonic.

7. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica Bunurile si/sau Serviciile din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

8. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

9. Codurile de reduceri nu se pot cumula cu promotii curente, cu exceptia situatiilor in care promotia respectiva permite acest lucru.

10. Pentru a comanda un anumit produs, cumparatorul trebuie sa il adauge in cos prin accesarea butonului „Adauga in cos” prezent pe pagina fiecarui produs.

11. Continutul cosului este confirmat prin accesarea butonului de trimitere a comenzii

12. Dupa trimiterea unei comenzi, va fi afisat un link de urmarire a statusului comenzii si un email cu datele de comanda va fi trimis la adresa de email cu care s-a creat contul.


FACTURARE – PLATA


1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.sweet-shop.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta comenzii ce contine bunuri si/sau servicii vandute, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in contul sau.

4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente comenzii, cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei comenzi, existente in cont.

5. Prin trimiterea comenzii, cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic.


LIVRAREA BUNURILOR


1. Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator.

2. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor.

3. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.

4. Livrarea se face cu FanCourier Romania, cu tarif normal, numai in localitatile acoperite de Fan Courier. Lista localitatilor acoperite de FanCourier poate fi accesata aici. Livrarea in afara localitatilor acoperite de FanCourier va fi taxata cu cost de transport suplimentar,  taxat automat de curier la destinatar.  

5. Termenul de livrare este de 24-48 de ore de la ridicarea coletului. Data de ridicare a coletului de catre curier este ziua precedenta datei de livrare selectate la plasarea comenzii. Serviciile de transport sunt in exclusivitate in responsabilitatea FanCourier si nu pot fi controlate de Cumparator.


RETURUL UNEI COMENZI


1. Conform legislatiei in vigoare (ord. 34/2014 completata de legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta – art 12, pct a) si Directivei 97/7/CE a Parlamentului European si a Consiliului din 20.05.1997 privind protectia consumatorilor cu privire la contractele la distanta – art 3, pct (2), primul paragraf) contractele de furnizare de produse alimentare, bauturi sau alte bunuri de consum curent furnizate la domiciliului consumatorului, la resedinta acestuia sau la locul sau de munca prin distribuitori stabili nu pot fi denuntate unilateral. O data produsele primite acestea nu mai pot fi returnate

2. Exceptie de la aceasta regula o fac produsele care ajung deteriorate din motive de logistica de transport care pot fi returnate in termen de 14 zile de la primirea produsului.

3. Pentru a returna unul sau mai multe produse deteriorate din cauza transportului, trimiteti mai intai un email la ……………….. prin care ne notificati in termenii legali de dorinta dumneavoastra de retur specificand in mod obligatoriu numarul de comanda. Pregatiti produsele in ambalajul original pentru a fi preluate de curier. Vom trimite curierul la adresa indicate in ziua stabilita. Vom inapoia contravaloarea comenzii, inclusiv taxele de transport, in contul bancar indicat in emailul de anuntare a anularii, in maxim 14 zile de la data primirii returului. Contravaloarea se achita exclusiv in cont. In cazul in care Cumparatorul nu detine un cont bancar valid, acesta poate opta pentru un voucher cu aceeasi valoare, care sa fie folosit intr-o noua comanda in magazinul online

4. In cazul anularii comenzii din cauza intarzierilor de transport, vom inapoia contravaloarea comenzii, fara taxele de transport. Comenzile sunt ridicate de curier de la sediul nostru cu 24 de ore inainte de data selectata la plasarea comenzii. Timpul de livrare oferit de FanCourier este de 24-48 de ore. Cumparatorul este obligat sa isi calculeze data de livrare tinand cont de aceste aspecte. In cazul in care coletul intarzie mai mult de 48 de ore, contravaloarea inapoiata va include si costurile de transport.

5. Produsele deteriorate din comenzile anulate nu pot fi inlocuite cu alte produse decat printr-o noua comanda plasata in magazinul online care va urma un nou flux de productie si livrare, in functie de datele afisate in magazin.

6. Aceste conditii sunt valabile doar pentru persoanele fizice, clienti ai magazinului nostru. Legislatia in domeniu nu ofera aceste conditii si persoanelor juridice.


GARANTIA PROSPETIMII


1. Toate produsele noastre sunt realizate dupa retete traditionale, folosind cele mai bune ingrediente naturale, fara a contine substante nocive sau substante neautorizate pentru consum, care ar putea extinde termenul de valabilitate al produselor. Prospetimea este intotdeauna verificata de catre compania noastra inainte ca produsele sa fie expediate.

2. Datorita faptului ca temperaturile ridicate si umiditatea pot avea un impact negativ asupra produselor noastre, trebuie sa se acorde o atentie deosebita metodelor de depozitare a produselor, conform instructiunilor de pe ambalaj.